سرزمین خنده

دسترسی سریع

براي صحبت با مدیر سایت
!کليک کنيد
قوانين نويسندگي در سایت ما
!کليک کنيد
کمک مالي و نقدي جهت بهبود سايت
!کليک کنيد
حمایت بنری از سایت
!کليک کنيد
براي پرسيدن سوالات خود با اين شماره تماس بگيريد: (----------------)
تبليغات ...

برای سفارش تبلیغات کلیک کنیدبرای سفارش تبلیغات کلیک کنید
نویسنده : رضا کاشکی | بازدید : 269

بعضی سرطان‌ها عامل ژنتیکی دارند و از این رو از کنترل ما خارج‌اند. با این حال بسیاری دیگر از سرطان‌ها به عوامل محیطی، نوع تغذیه و یا مصرف برخی مواد خاص برمی‌گردند. تحقیقات تا کنون ارتباط معنادار مصرف شماری از این مواد با بروز سرطان‌ در بدن انسان‌ها را اثبات کرده است.


برچسب‌ها :

سه شنبه 18 شهريور 1399 - 16:03
نویسنده : رضا کاشکی | بازدید : 331

سايت اميد(پديده)مينودشت از نمناك-شب یلدا و جشن هایی که در این شب برگزار می شود، یک سنت باستانی است از زمانهای گذشته تا به امروز در میان ایرانیان مرسوم بوده است.

شب یلدا

این شب به زمان بین غروب آفتاب از 30 آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در اول ماه دی (نخستین روز زمستان) اطلاق می شود. ایرانیان و بسیاری از دیگر اقوام شب یلدا را جشن می گیرند. این شب در نیم کره شمالی با انقلاب زمستانی مصادف است و به همین دلیل از آن زمان به بعد طول روز بیش تر و طول شب کوتاه تر می شود.

نام 
واژهٔ یلدا ریشهٔ سریانی دارد و به معنای ولادت و تولد است. منظور از تولد، ولادت خورشید (مهر/میترا) است. رومیان آن را ناتالیس آنایکتوس یعنی روز تولد مهر شکست ناپذیر می نامند. ابوریحان بیرونی از این جشن با نام میلاد اکبر نام برده و منظور از آن را میلاد خورشید دانسته است.
 

جشن شب یلدا


برچسب‌ها :

دوشنبه 10 شهريور 1399 - 17:16
نویسنده : رضا کاشکی | بازدید : 372

ارسال یک پیام و ابراز همدردی می تواند باعث تسکین داغداران باشد به همین دلیل در این مطلب اس ام اس و پیام هایی در مورد تسلیت گفتن به دوست و متن های رسمی برای فوت پدر و مادر و برادر و خواهر و دیگر نزدیکان آماده کرده ایم. شما می توانید با استفاده از این متن های زیبا در زمان های غم و اندوه عزیزان خود با آن ها ابراز همدردی کنید. یکی از رسم های مهم ما ایرانی همدردی با فامیل و یا دوست در زمان فوت عزیزانشان می باشد که با حضور در مراسم ها و یا ارسال یک متن تسلیت با آن ها همدردی می کنیم.


برچسب‌ها :

پنجشنبه 6 شهريور 1399 - 11:53
قدرت گرفته از نیلوبلاگ